Thursday, October 22, 2009

PeNDeDaHaN eKSLuSiF


Haaaa..taukah korang pada saat bilakah gambar ini dirakam dan nape muka aku monyok je. huhu..maybe ada yang da tau sebabnye tapi tak penah tengok gambo ni lagi kan. Semalam aku godeh-godeh gambo dalam laptop aku, terjumpa plak gambo ni.

Maka dengan ekslusifnya aku mendedahkan..ye..inilah aku setelah diculik daripada malam jamuan perpisahan MBV Seksyen 2. Disebabkan penculikan ini, bebudak S2 menyimpan dendam ngan Samy Vellu. Siap sms aku kata nak belasah bagai. Sorry la guyz, kalau korang rasa nak belasah, aku pun sama gak. Kalau korang benci dengan tindakan dia, aku pun benci gak. Tension masa tu. Memang aku da meng'spoil'kan malam yang sepatutnya menjadi kenangan terakhir kita sebelum graduate. Ehmm..tapi tu lah. nak wat camne. aku pun tak mampu nak berpatah balik. Dengan maskara n celak yang dah cair meleleh kat pipi dek air mata, memang tak mampu nak ngadap muka korang lagi masa tu. Musti la sedih, aku sayang korang sume, musti la aku nak join korang kan..hukk..hukk..hukk..

Xpe, lain kali kalau ada occasion ape2, kita senyap2 je tau.jangan bagitau sape2. nanti kena culik lagi.

No comments:

Post a Comment

Love you to the moon and back!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...