Thursday, January 14, 2010

BaGai DaLaM Zoo

Pernah tak rasa diri seperti di dalam zoo? aku pernah rasa keadaan ni 3 tahun lepas semasa terpaksa menumpang umah junior sebab bilik hostel aku blackout. rakan-rakan junior itu datang 'melawat' kami di bilik belakang, bukannya datang sebab nak bertegur sapa ke, nak berkenalan ke..tengok2 kejap pastu blah. cam hewan dalam zoo kan?

Hari ni..sebentar tadi, perasaan yang sama kembali. dejavu. student baru datang melawat bilik pensyarah. datang tengok2 kami then blah. aku di dalam partition seolah-olah berada dalam kurungan besi. Ehmm...macam tu gaknye perasaan hewan-hewan dalam zoo ek bila kita datang melawat..mmm..

Ini bukan gambar kami yang sebenar..uukk..uukk..

2 comments:

  1. hahaha...sape "kami" tue?? dh le nk exam ke test ek....lupe dh

    ReplyDelete
  2. kalau tak silap masa tu final exam DSS kot. giler tension seh.

    ReplyDelete

Love you to the moon and back!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...