Monday, April 5, 2010

Baking CupCakes

Ye..hari minggu yang bosan lalu aku telah pergi menghadiri short course wat cupcakes. sebagai peserta. pergi bukan sebab bosan tak ada apa nak buat, tapi sebab memang nak pi. aku memang suka buat kek apatah lagi memakannya. So tak nak citer banyak. tengok je gambo kat bawah. Nak tempah? call me..huhuhu..

* The ingredients..

*Orang lain khusyuk dengar penerangan, kami khusyuk berposing..

* Chef kita (kak aishah), aku dan shakey..

* Nyum...nyum...

* tu dia..da naik gebu daaa...

* masing-masing cuba menyerlahkan bakat terpendam..

* yaa. ..cupcakes ni aku yg punye sebab aku yang buat..huahuahua...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...