Wednesday, February 2, 2011

DIY Kotak

Satu perkara yang mungkin ramai orang tak tau adalah hobi aku membalut kotak. tak kisah la kotak ape pun. Rasa tak selesa melihat kotak itu berwarna coklat sahaja. Cam buruk. So nak bagi cantek sket, balut la. Jom DIY!

Inilah kotak buruk yang menjadi mangsa kali ini.

Gunting telinga dia yang buruk itu. 

Rupa paras kotak yang telah di'untelinga'kan.

So mula misi membalut. alaa..balut cam balut hadiah kahwin kawan2 korang tu.

Tadaa! Dah siap! Elok sket rupa parasnya kan. So da ble isi barang. Jangan sepah2 ok.

2 comments:

  1. AWAK MCM SAYE JUGAK..HEEE..ADE JE BENDA NAK WAT KAN

    ReplyDelete
  2. ha'ah..padahal tengah penat2 kemas meja. ternampak ada kotak, terus berhenti kemas n membalut kotak plak. da siap balut kotak, sambung kemas meja smula.huhuhu..

    ReplyDelete

Love you to the moon and back!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...