Tuesday, February 8, 2011

Idea Potpouri

Aku da berfikir. Lama aku berfikir. Akhirnya aku buat keputusan. Ehmm..aku akan buat jugak majlis malam berinai. walaupun tanpa en.tunang (sebab belum jadik hubby pada masa itu). So, aku bercadang, nak bagi bunga telur dan potpouri pada sesiapa yang 'menepung tawar' pada malam berinai tu.

 Idea Pertama
Idea Kedua

Idea Ketiga



  
Idea Keempat

* Semua pun chantek-chantek. Ehmm..

4 comments:

  1. sume cantik2.. :)
    sy x buat pun malam berinai nt.. jimat kos :D

    ReplyDelete
  2. sebenarnya sabtu malam tu nak buat majlis khatam quran. so mak kata, alang-alang tu, buat la berinai sekali.tapi takde tukar2 baju pun. juz dok posing2 amek gambo jek.huhu..

    ReplyDelete
  3. GUNA CAT KAYU JE..ALA..BELI YG KECIK JE..KLU SPRAY TAKUT TAK RATA JE..HEE.

    ReplyDelete
  4. owh..i see.tq 4 the info. (^_^)

    ReplyDelete

Love you to the moon and back!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...