Tuesday, February 8, 2011

Jalan-jalan carik makan

Cuti raya cina hari tu, kami balik ke Segamat. nasib baik banjir di Segamat dah surut. tapi jadik masalah jugak sebab 80% kedai masih tutup. kalau tak tutup sebab raya cina, mesti sebab sibok dok bersihkan kedai yang penuh lumpur. semua fastfood masih tutup (Pizza, McD, KFC). Akhirnya satu je la yang ada bukak - Secret Recipe. Sementara tunggu abah pi semayang Jumaat, kami melantak mengabiskan duit di situ.


 * Emak tengah control ayu nak makan.

 * Zati pun sama control..

* Terliur semula tengok choc ni..nyummm..

* Nota kaki : Mak kata meatball spageti kat situ sedap. nanti nak makan lagi. Baiklah mak, nanti saya belanja lagi.

No comments:

Post a Comment

Love you to the moon and back!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...