Thursday, March 3, 2011

My Black Forest Cake

Amacam?
Chantek tak kek di atas?
Chantek kan.
Tangkap leleh punye.
Aku pun teruja.
Sayangnye bukan aku yang buat tu.
Aku cuba buat Black Forest Cake malam tadi tapi gagal.
Hampeh.
Frust.
Rasanya silap beli whipping cream so ia tak menjadik.
Kesudahannya kek itu ditongsampahkan.
Sori la kawan2..
Aku telah terberi harapan palsu nan indah pada korang.
Heboh satu dunia plak tu (maklumla cerita kat facebook)
Tapi xpe,,aku ganti dengan bawak spageti meatball.
Kalau tak, tebal jugak muka aku nak pi makan potluck.
Nanti aku cuba buat lagi.
Doakan percubaan kedua nanti berjaya.

3 comments:

  1. menarik jek kek tersebut..cbe lg..sky pn pnh bg tong smpah mkn kek dsbbkn terlalu "pandai"..lalala~~

    ReplyDelete
  2. hehe..tunggu percubaan kedua nanti menjadik ke tak.belajar daripada kesilapan.nanti kalau da jadik, kite upload lagi.

    ReplyDelete

Love you to the moon and back!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...