Wednesday, March 2, 2011

Saya sehat dan kuat!

 
Herbalife ada bukak booth kat Karak ni.
Tadi singgah sekejap kat booth tu.
Dapat la merasa dia punye shake apekebenda ntah tu.
Ehmm..rasa cam tepung.
Tapi siapa yang rasa nak kurus dan sihat, saya syorkan anda mencubanya.

Aku ada timbang berat aku kat situ.
Timbang tu bukan sekadar mengira berat kita je tau.
Kite punye BMR, jumlah lemak, kadar denyutan jantung, body mass, kalori, air sume dia kire jugak lah.
Alhamdulillah, aku punye semue ok.
Cuma lemak je terlebih 4 kg.
Tau da lemak 4kg tu letaknye kat mane..
Hehehe..tapi orang Herbalife tu kata xpe, da ok da ni.
Cuma kena maintain je.
Paling suke sebab kadar denyutan jantung pada kadar normal.
Aku takut jugak kalau2 dah ada simptom sakit jantung tu.
Alhamdulillah..tak..
Orang yang promote Herbalife tu sendiri baru 32 tapi pernah kena strok dan heart attack tau.
So jangan perasan kita ni macam muda, kita sehat segala

Oh ye..lagi satu yang best adalah BMR aku.
Kalau ikut BMR aku tu, umur dalaman aku muda setahun daripada umur sebenar aku sekarang.
Yeahh...aku awet muda.
Jangan jeles.
Aku cakap ngan dia "Kalau I tak tulis umur I ni, mesti U ingat I ni baru 20 tahun kan..hehehe"
Orang Herbalife tu pun mengangguk "Ye la, U memang nampak lagi muda dari umur U la..I pun ingat U baru 20 tahun gitu.."
Hehehe..Ok..kembang setaman jap
Tak tau la dia saje cakap camtu sebab nak bodek aku beli produk dia

Tapi aku x beli pun
Even rasa cam terpengaruh nak beli
Hehehe..
Even tak beli, ada jugak la dia bagi notepad free.
Tak sia-sia gak aku singgah.

* Notepad free tersebut..hehe

6 comments:

  1. ala..sama taktik macam zhulian untuk jual be young dia..kalo kurus bertambah muda la kamu..macam akak nora ni besar..dia bantai umur akak tua terus..huhuh

    ReplyDelete
  2. aie dear nadt..:) herba life? bez ke benda ni?

    ReplyDelete
  3. hai..saye tak tau la benda ni best ke tak sebab saya xpenah cuba. tapi kawan saya memang ada penah cuba n dia kata it works. only 1 month ble turun 3-4 kg kalau tak silap.tapi harganya mahal kan. saya pun tak termampoo..hahaha..

    ReplyDelete
  4. kak nora : biasalah taktik perniagaan kan..hehe..

    ReplyDelete

Love you to the moon and back!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...