Friday, April 8, 2011

Counting The Days!

 
Diam tak diam dah kurang 100 hari.
Kalau ikut yang aku tanda tu tinggal 64 hari lagi.
Ramai yang mula bertanya macam mana ngan persiapan.
Jom tengok list jap!

  1. Kursus kahwin
  2. Tempah mak andam
  3. Tempah photographer
  4. Borang nikah (tunggu En.Tunang siapkan borang dia)
  5. HIV test
  6. Canopy pengantin (x tau lagi nak tempah katne..hahaha..khemah tetamu free je)
  7. PA system n DJ (termasuk ngan pakej canopy la ni)
  8. Barang2 hantaran (tinggal kasut aku je tak dapat2 lagi sebab takde saiz!!)
  9. Gubahan hantaran (minggu ni baru nak beli)
  10. Persalinan nikah
  11. Kad kahwin 
  12. Bunting/banner kahwin (pending..)
  13. Paperbag doorgift (masih survey harga paling murah di dunia!)
  14. Isi doorgift (masih confuse nak bagi pe..(*_*) )
  15. Bunga telur untuk pahar
  16. Cadar bilik pengantin
  17. Hiasan bilik pengantin (dah tau da nak hias camne)

Kalau ikut list kat atas ni, persiapan aku baru 41.18% siap.
Okeylah tu..tak suke kelam kabut n serabut.
Apasal list aku macam sket jek tak macam list org lain..
Apa lagi yang tak cukup ek?
Ehmm..perlu diperhalusi lagi ni...

No comments:

Post a Comment

Love you to the moon and back!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...