Monday, April 11, 2011

Misi DIY bermula!


Tak sempat2 kemas beg lagi, aku dah sebok kuarkan segala barang2 DIY.
Semangat wei.
Lagipun senang sket wat keja waktu ni sebab osmetku tadak kat umah, cuti.
So, sambil menonton Mentor, aku pun layan memotong net.
Jenuh jugak nak potong net 12 meter.
Potong2 kecik2 jadik 4 segi sebesar tapak tangan.
Nak dapatkan 400 keping.
Sampai merah2 jari sebab pegang gunting.
Dan lebam2 lutut sebab melutut nak gunting net.
Almaklumla buat keja atas lantai.

Sampai pukul 11 malam, hanya siap potong net.
Esok lusa la baru start projek DIY ni.
Lagipun kena beli reben baru sebab reben yang aku beli kecik sangat.
Apa yang aku nak buat ni?
Jeng..jeng..jeng..tungguuuuu..huhuhu..

1 comment:

  1. as salam..
    oo..ingatkan tapak kaut tertanggal..
    gunting rupanya

    =p

    ok~ tunggu~~
    hehe

    ReplyDelete

Love you to the moon and back!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...