Wednesday, May 4, 2011

1 month, 1 week, 1 day to GO!!


Seriously aku busy sangat.
Keja menimbum datang serentak.
Pertama kali aku rasa yang aku ni betul-betul bekerja.
Mana taknye, lepas breakfast je aku start buat keja non-stop.
Sedar-sedar da tengahari.
Sedar-sedar da lepas pukul 5.
Terkejar sana terkejar sini.

Pada masa yang sama rasa happy sebab aku masih positif menghadapi semua kerja2 ini.
Sesetengah orang bila dah dekat tarikh nak kawen ni mesti mula serabut otak kan..
Alhamdulillah setakat ini takde menda yang menyerabutkan otak..
Semua dihadapi dengan positif..
Apa pun berlaku kita senyum jeee...senyummmm...tak perlu kata apa-apa..hehe

So, berbalik kepada tajuk di atas
Punyelah dah lama tak kira tarikh nak kawen
Juga bermakna da lama tak jenguk blog
Akhirnya malam ni jenguk blog kejap
Tengok-tengok masa keramat da tiba..
1 month..1 week..1 day..
Memang aku tertunggu-tunggu tarikh ini..
Macam tunggu nombor cabutan bertuah plak

Ehm..ini bermakna dah tak lama sangat la lagi aku nak kawen kan
Perasaan sekarang ni rasanya excited sangat kot!
Hehehe..fikiran asyik melayang membayangkan kehidupan kami lepas kawen nanti
Moga segalanya berjalan lancar dan diberkati Allah sentiasa..
Amin...

No comments:

Post a Comment

Love you to the moon and back!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...