Tuesday, July 12, 2011

Cinta ini


Indahnya rasa bila da kawen ni
Semuanya rasa indah-indah belaka la
Boleh berjalan berpegangan tangan
Boleh berpeluk-pelukan di tepi jalan
Walaupun kadangkala ada yang memandang dengan lirikan tajam
Agaknya diorang ingat kitorang ni remaja berpeleseran kot (remaja sangat!)
Cepat2 aku buat garu muka tunjuk inai yang masih merah di jari
Di samping cincin berbutir-butir
Takkan nak pampang sijil nikah kot
Terutamanya pada jiran-jiran di wijaya ni
Mesti diorang pelik tengok aku bawak lelaki masuk rumah dengan muka selamba
Memang la selamba sebab da jadik suamiku yang tercinta
Hihi..gelihati jugak bila tengok jiran2 mengintai2 dari jauh
Tapi takde siapa yang menegur so aku abaikanlah
Encik suami siap gantung bunting perkahwinan kami kat belakang rumah
Saje nak eksyen la tu..huhuhu..

Ohh..indahnya cinta bersamamu
Ya Allah berkatilah cinta kami ini
Limpahkanlah rahmat kebahagiaan dan rezeki yang melimpah ruah kepada kami
Amin...

No comments:

Post a Comment

Love you to the moon and back!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...