Tuesday, August 2, 2011

Ramadhan Yang Indah

Alhamdulillah. Masih berkesempatan menikmati Ramadhan yang indah. Tambah indah bila dapat bersahur bersama Encik Suami pada Ramadhan pertama (sebelum dia balik ke KL..uu..sedih). Juga tambah seronok juga sebab menu bersahur iaitu sambal sotong disediakan oleh Encik Suami. Baik betul dia nak masak. Hiii..sedap pula tu.

Tapi puasa kali ni macam agak letih. Mungkin masih terlalu awal. Baru 2 hari. Maklumlah sebelum ni asyik makan saja kerjanya. Bedal segala yang ada. Bila tiba-tiba puasa, badan pun terkejut. Mula lah pening kepala, nak pitam, sesak nafas semua ada. Tapi setakat ni masih boleh bertahan. Kalau tak tahan pun, alternatif yang boleh dibuat adalah tidur. Tu pun rasa nak pitam jugak bila bangun daripada tidur. Bertahan..bertahan..kuatkan semangat!

2 comments:

  1. kuatkan smgt. caiyok..caiyok. hihi.
    samat ber posa utk nad yaa :))

    ReplyDelete
  2. selamat berposa jugak untuk puanstoberi.hihi..

    ReplyDelete

Love you to the moon and back!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...