Sunday, December 4, 2011

Hujan oh hujan


Sekarang ni tengah hujan. Ehmm..Suka sangat bau hujan. Rasa segar sangat. Angin pun terasa sejuk. Macam air-cond. Lama dok bersandar depan pintu menikmati kesegaran hujan. Rasa nak ambik je bantal dan baring depan pintu ni. Tapi tak elok la pulak baring depan pintu, dah nak Maghrib pula tu.

Sambil menikmati hujan, dok perhati pokok-pokok bunga di garaj. Rasa hijau je mata memandang. Tu bagusnya tanam pokok bunga ni, menambahkan kesegaran persekitaran rumah. Serius pagi-pagi lagi saya akan buka pintu dan hirup udara segar yang bercampur dengan bau pokok-pokok. Dah jadi habit. Rasa segar sampai ke otak. Terima kasih Allah kerana masih memberi ruang dan peluang kepada hamba-Mu untuk terus menghirup udara di alam ini. :)

1 comment:

  1. kamu di 'tag' ;)

    http://ct92nad.blogspot.com/2011/12/contest-blog-paling-ohseemm-by-fatimah.html

    ReplyDelete

Love you to the moon and back!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...