Tuesday, December 27, 2011

Perut mula gatal-gatal

Dah hampir nak menjengah usia 5 bulan ni, perut makin membesar dengan jayanya. Sesekali terasa gatal sana, gatal sini. Tangan pun jadik gatal nak menggaru tapi garu sikit-sikit je sebab takut sungguh kalau ada parut kat perut. Tengok perut adik da macam harimau, berbelang-belang ngan parut.

So sebelum perut ini makin meregang dan menggatal dan muncul stretch marks (yang memang da mula muncul pun..hukhukk..), maka saya beli lah losyen anti stretch marks ni. Puas jugak merayau mencarinya akhirnya dapat beli di farmasi. Dapat harga diskaun pulak tu (En.Hubby yang tawar-menawar dengan pharmacist tu-saya tak reti ). So daripada harga Rm 30.90, dapat la harga RM28. Suka..suka..tak tau pulak kat farmasi boleh tawar menawar harga ek.

Jenama yang saya beli adalah Pureen. Ada terbaca iklan losyen ni dalam majalah Pa&Ma, tu yang dok mencari tu. Lagi best sebab dapat percuma Maternity Toothpaste. Dah guna da. Sedap gak rasanya, macam rasa ubat gigi kayu sugi (macam makanan la pulak ada sedap). Dan losyen itu pun mestilah sudah dirasmikan malam tadi. Ehmm..sedap baunya. Dah lama tak menyapu losyen sebelum tidur. Rasa wangi je bila nak tidur dan bangun tidur. Hihi..lepas ni tak perlulah risau stretch marks lagi.

*rupa paras losyen tersebut

*ni pulak ubat gigi tu..

2 comments:

Love you to the moon and back!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...