Tuesday, February 28, 2012

7 bulan

 Terlalu sibuk dengan bebanan kerja. Just nak update perkembangan terkini. Hari ini sudah genap 7 bulan si comel di dalam perut ini. Bermakna saya juga telah memasuki trimester terakhir. Alhamdulillah perjalanan saya dipermudahkan setakat ini. Sakit-sakit sikit tu biasalah. Segalanya saya anggapkan sebagai nikmat tidak terhingga yang Allah kurniakan buat saya. Doakan kami sentiasa sihat dan selamat sehingga tiba saat si comel ini menjengah dunia. Amin.

p/s : Esok kena MGTT. Hopefully result ok. :p

4 comments:

  1. dah 7 bulan dah kan :)

    sy pulak ahad ni baru masuk 6 bulan, cam x caye je, huhu

    ReplyDelete
  2. yang, rasa macam baru je awak mengandung... dah 7 bulan? huuu.... tak lama lagi dah bersalin.... sangat cemburu :(

    ReplyDelete
  3. alaaa wak..jangan camtu ye. Insya-Allah ada rezeki untuk awal cuma cepat atau lambat je.saya doakan lepas ni turn awak pulak.

    ReplyDelete

Love you to the moon and back!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...