Monday, March 19, 2012

Sudah Basuh Baju Baby!

Semangat hari Sabtu bangun pagi-pagi merendam segala jenis baju, tuala, selimut dan lain-lain barang keperluan baby. Basuh tangan je. Hambik kau penatnya bukan main. Dah la tangan memang da sakit, nak terbongkok-bongkok membilas setiap helaian tu memang bukan mudah. Kaki pun sakit, nak mencangkung tak kena, nak berdiri pun tak kena. Memang la kerja-kerja membasuh baju memang sungguh tak favourite. 2 jam baru siap basuh semua. Fuhhh..

 Sebahagian yang disidai

Close-up sket

Dah kering tiba masa nak melipat pulak. Ni pun antara kerja yang tak favourite. Dekat sejam kot baru siap lipat semua.

 Longgokan kain belum dilipat

 Dah siap lipat

Terus sumbat dalam storage box. Senang nak angkut bawak balik kampung.

3 comments:

  1. comel nye.. sume kecik2 kan... lg malas nk lipat jadi nye, keh3

    ReplyDelete
  2. hehe..tu ar. nak lipat sehelai baju je entah berapa kali ulang lipat sebab kecik sangat asyik terburai je.

    ReplyDelete
  3. panduan berguna utk para mommy-to-be!! C.O.O.L!!!

    ReplyDelete

Love you to the moon and back!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...