Thursday, October 4, 2012

Bila Saif Meniarap


Tengok ar Saif buat muka innocent..
Mintak angkat la tu
Ikutkan dia dah meniarap lama da
Tapi dia ni malas nak meniarap
Ada la sekali dua meniarap / tertiarap tapi pastu bising melalak suruh angkat
Mama siap bentang comforter tengah rumah sebab nak bagi Saif explore meniarap tapi dok terlentang gitu je
Siap keras-keraskan badan dan bunyi errghh..erghh..bajet ble bangun sendiri
Malam tadi bawak dia masuk bilik nak tidokan
Dia bergolek2 mengiring alih-alih tertiarap
Pastu pandai plak control tangan tu bawak ke depan
Meniarap lama sket
Tu dapat ambik gambar ni..
Comel je kan..hehe..

4 comments:

  1. Comel! Klu faiq dh lame die mengamuk...keh3

    ReplyDelete
  2. yeah da pandai..kena sorak lebih skit kot nad baru dia semangat lebih..hehehehe

    ReplyDelete
  3. liyana : faiq kecik lagi kot, nnt besar sket ble paksa dia meniarap.hehe..

    Riana : haah, pasni kena sorak selalu bagi semangat. :)

    ReplyDelete
  4. die akan meniarap sendiri nanti..anak aty meniarap pon agak lambat..4 bulan lebih..tapi lepas seminggu dua meniarap pandai guling2 terus pulak pandai merangkak..haaa...ade budak..tak meniarap tapi ley terus duduk tau...:) -yang penting kite kene sentiase menyokong die..:)

    ReplyDelete

Love you to the moon and back!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...