Thursday, November 22, 2012

Finally..gigi sudah keluar!


Pencapaian terbaik Saif setakat ni.
Gigi da keluar.
Kan post yang lepas ada cerita pasal Saif demam sebab nak tumbuh gigi.
Tapi dok la bengkak gusi sebulan lebih.
Kesian tengok Saif dok kemam-kemam mulut dia.
Pastu segala benda nak masuk dalam mulut buat kunyah.
Akhirnya gigi pertama yang dinanti-nanti keluar jugak.
Kalau pegang tu memang da rasa tajam-tajam da.
Lepas ni boleh la makan yang sedap-sedap macam mama. Hehehe..

p/s : Err..kenapa saya kata pencapaian terbaik..sebab bab lain-lain dia malas. Asyik menjerit mintak dukung jek. Hehehe..

3 comments:

  1. hehe. kuat nangis nak pandai ngaji nanti nih..suara sedap.. eh, razin takde gigi lagi.acaner kembar bleh keluar dulu ni?

    ReplyDelete
  2. Hehe good job saif! Saif bf lg x?yeay boleh ggt nenen mama pasni.hehehe.

    ReplyDelete
  3. ciknaa : Amin..moga pandai ngaji. hehe..mama razin selalu minum susu tak? sebab mama saif setiap hari minum susu, tu kalsium lebih pi kat saif cepat tumbuh gigit.hehe..agaknya la kot.

    liyana : la ni pun selalu dia dok gigit2 kalau geram kena paksa nenen. kita balas balik picit hidung dia.hahaha..

    ReplyDelete

Love you to the moon and back!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...