Friday, April 5, 2013

Doakan Untuk Kami

sumber : google

Berita baik hari ni. Permohonan saya untuk berpindah tempat kerja telah diluluskan oleh bos! Alhamdulillah. Tak mudah nak mintak pindah ni tau. Daripada ramai-ramai yang mohon kat sini (tak la ramai mana pun), mula-mula ketua jabatan tapis tinggal dua orang yang disokong. Daripada 2 orang tu, hanya seorang saja yang diluluskan oleh bos a.k.a pengarah untuk dibawa ke peringkat lebih atasan untuk diluluskan. Dan kali ni saya bertuah menjadi orang yang seorang itu. Alhamdulillah..

Tapi macam saya da habaq tadi, masih ada tapisan sekali lagi daripada pihak atasan iaitu JPKK pulak la. Memang harap sangat la lulus kali ni. Kalau lulus dapat la saya dan papa Saif dok bersama. Peluang da ada. La ni tinggal doa dan tawakal je. Mudah-mudahan ada rezeki dapat la pindah ye.

Kamu semua doakan jugak la ye. Kot 44 orang Aminkan..makbul doa tu ye kan. Amin.

5 comments:

  1. Alhamdulillah, kalau lulus rezeki lah tu

    ReplyDelete
  2. insyaAllah,,,aku doakan semoga papa Saif,,mama Saif,,Saif and adik2 Saif,,ops,,hihi,,,dapat happy together alwiz in one roof

    ReplyDelete
  3. Amin,,,aku doakan semoga diluluskan dan dapat tpt keje dekat2 ngan family,,,

    ReplyDelete
  4. saif la paling bahagia kalau makpak nye duduk same kan? ciknaa doakan tau.. baby dlm perut pn doakan jugak ni.. hehe.hope saif dpt mcm afiq.. dh duduk sekali ngan papa dia

    ReplyDelete

Love you to the moon and back!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...