Thursday, April 4, 2013

Siapa yang menang?

Saya da fikir masak-masak, tarik nafas dalam-dalam, akhirnya jari saya klik pada button transfer di Maybank2U. Siapa pemenangnya antara LION Vs TEFAL?

Pemenangnya...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

 Mr.LION!!

Baru sehari post kata nak fikir, tau-tau da selamat beli. Ape da. 

Hehe..tu la masalah besar saya. Kalau da nak sangat menda tu, tak boleh nak tangguh-tangguh da. Selagi tangguh selagi tu la nak meroyan la, nak sasau la. Macam-macam. Mata ni pun naik juling dok google sana sini survey mana kot lagi murah.

Tapi padan muka saya jugak sebab tak menyabor kan da terlepas harga borong yang Ros Anis bagitau. Lepas klik button transfer tu, saya bukak balik blog baru baca komen Anis. Haiyaaa..manyak tarak sabar ini wolang. Takpela, terbeli mahal sket je pun (sedapkan hati). Lagipun salah satu sebab lain sebab tempat saya beli Lion tu memang saya da biasa beli mainan Saif kat situ so return customer ble dapat 5% diskaun la. Kalau korang nak beli mainan-mainan macam-macam ble la melawat ke Hanikimu's Boutique ye.

Tefal tu...mmmmmmmm.....mmmmmmmmmmmmmm.....mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm... saya terpaksa korbankan. Buat masa ini. Bukan la bermakna mentang-mentang anak didahulukan, mak plak dikemudiankan. Cuma..cumaa..nanti la ada rezeki lagi nanti ble beli lain kali ye dak. Takpela, tak dapat shipping bulan 4 ni, maybe shipping bulan 5 nanti Insya-Allah still ada lagi kan. Tak pun mana la tau lepas PRU nanti, kerajaan umumkan segala cukai barangan dihapuskan. Semua barang import turun harga gila-gila kaw-kawwww masa tu mana tau kan? Time tu, semua orang ambik cuti pi shopping ramai-ramai ye. Harapan la sangat...

Nak suruh papa Saif beli? Bukannya dia tak mampu weii..lebih daripada mampu sesangat. Cuma telinga kau akan berdarah la dulu dengar dia ceramah tentang pengurusan kewangan berhemah. Pastu kalau da beli Tefal beratus lepas tu kau carik alasan malas masak, siap la telinga kau berdarah lagi kena ceramah plak. Papa Saif, jangan marah ye. Mama bukan kutuk, puji ni sebenarnya. Bagus ada suami yang berjimat cermat ni, cerah masa depan anak isteri. 
 
Tapi, saya tetap nak jugak Tefal tu satu hari nanti. (dengan harapan papa Saif tak dapat baca tulisan kecik ni, dia selalu sekodeng blog saya..:p) 
 
Tak sabar rasanya tunggu lion Saif sampai. Lalalalalalala...
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment

Love you to the moon and back!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...