Wednesday, July 3, 2013

Bila Kelas Bermula

Hari ni hari ketiga start kelas. First day hari tu saya da mengelat ambik EL sebab nak setelkan urusan rumah kat KL tu. Seb baik ada kawan yang sudi take over handlekan kelas saya tu. Itulah gunanya kawan kan, membantu bila diperlukan..peluk kamu ketat-ketat ye Nazatul Azura even saya tau kamu tak baca blog saya ni pun. Huhuhu..

So far, bebudak ni macam bebudak baik la. Datang kelas on time (sebab da warning awal-awal pasal punctuality). Kasut pun elok je tersusun kat luar lab. Bagus. Setakat ni. Hope situasi ni berterusan hingga habes semester.

Tapi hari ni tak dapat nak mengajar aiii..puncanya projector problem, tak detect komputer. Padahal semalam ok je, tak tau apa ada setting yang lari ke..spoillll..da call mintak bantuan technician sampai ke saat ni tak nampak batang hidung. Tak paham ar apasal pekerja tak proaktif macam ni still nak simpan. Kalau saya jadik bos da lama saya kata "You are fired!! Get lostttt!!!"

Seb baik da prepare assignment siap2. even last minit tapi at least ada la something untuk bebudak ni buat keja. Saya pun paham erti bosan kalau dok melangok tak buat ape. Ehh..bebudak ni sopan santun tau, selagi saya tak bagi arahan on PC, selagi tu dioarang akan duduk tegak je depan PC tu mengadap skrin kosong hitam tu je. Muahahaha..Masih baru lagi kot, so bebudak ni tak berani lagi nak buat pe'el sendiri.

Ok..tu je la nak update hari ni. Korang pun bukannya nak tau sangat pun saya buat keja ape pun kan. Da la gambo pun takde..huhuhu..k, bye.

2 comments:

Love you to the moon and back!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...