Tuesday, August 6, 2013

Salam Aidilfitri Yang Da Terlambat Tapi Nak Publish Jugak..haha


Rasanya ramai yang da cuti balik kampung kan. Saya la ni masih serabuk otak kemas baju tak sudah2. Hari tu da kemas elok2 satu beg. Tapi sebab banyak tempat nak pi, nak balik KL semula la, nak pi Perak plak la so papa Saif suruh saya kemas semula baju ikut bahagian mana tempat yg nak pi. Complicated betul. Angkut je la semua ape susah kan.

Maybe ni entri last but not least sebelum raya. Time sebok2 raya tak kuasa saya nak sebok2 update blog bagai. So di kesempatan ni saya nak minta ampun dan maaf buat semua rakan2 blogger termasuk la para silent reader kalau2 ada penulisan saya ni yang terkasar bahasa, tersinggung rasa, terlanjur bicara..ampun maaf jua dipinta.

Juga minta maaf pada papa Saif sbb da termengumpat dia kat perenggan pertama tadi. Ngehehehe..Sorry..saya yg complicated sebenarnye sbb sampai ke sudah masih tak boleh nak agak banyak mana baju yg nak kena asing..sighhh..

Ok..sudah la tu. Nak sambung kemas baju ni. Sok pagi nak gerak balik. Doakan perjalanan kami selamat sampai ke destinasi. Korang pun hati2 di kala gembira nak balik kampung tu.

Ok...ok lagi..selamat hari raya. Maaf zahir dan batin. Sayang korang semua


No comments:

Post a Comment

Love you to the moon and back!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...