Tuesday, September 24, 2013

Bento Mak & Anak

Pagi ni bangun awal sikit, pukul 6 gitu. Sebabnya nak masak spageti kekdahnya. Tak tau la Saif ni nak makan ape. Bubur da jemu, nasi pun makan sikit je. Semalam siap buat nasi ayam lagi tapi nan hado jugak tak makan. So hari ni try spageti pulak kot dia nak. Biasa hujung minggu kat rumah Saif suka je makan spageti. Kat rumah bs tak tau la macam mana. Sibuk nak main aje.

Buat bento ni tak semestinya nak kena cantik-cantik. Yang penting usaha dan perasaan kasih sayang semasa menyediakan bento ni. Walaupun anak dok rumah bs tapi saya still nak dia merasa makanan air tangan mama dia sendiri. Barulah kasih sayang tu sampai gituuu..


Sempena kenaikan harga barang kini, mama pun berbento jugaklah ke tempat kerja. Jimat la sikit dan yang pentingnya takde la jemu makan makanan yang sama saja di cafe.



6 comments:

  1. cam dah lama tak makan spegetti..sedapnyer..

    ReplyDelete
  2. spageti favourite anak saya jugak..

    ReplyDelete
  3. betul tu....air tangan ibu...wlupun kita takleh jaga drg 24 jam...dpt merasa air tangan ibu setiap hari pun jadi la...:)

    ReplyDelete
  4. very the good idea la. sok pagi nak buat spageti bolognis juga la. utk nurin bekal ke skola :-) brg masak semua ada da kat umah...

    ReplyDelete
  5. yeay
    nadt pon dah berbento
    samelah kite nadt
    bawak bento gi ofis
    boleh jimat byk
    hehehe

    kasih syg pd bento tue pentingkan?
    hehehe

    ReplyDelete
  6. akak.. xde ke resipi untuk bento ni...

    ReplyDelete

Love you to the moon and back!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...