Thursday, September 26, 2013

Susunatur Terkini Baju Saif

Hari minggu sudah kan saya buat projek mengemas bilik utama bersama Saif. Ingat lagi tak gambar ni?

Saif a.k.a Tuan Adudu berkepala kotak sedang menolong mama mengemas bilik

Haaa..cerita minggu sudah hari ni baru sempat nak cerita. Sebenarnya saya buat projek besar-besaran mengemaskini susunatur pakaian dalam bilik utama. Mencabar tau mengemas bilik dengan Saif berkeliaran sana sini. Seb baik masa kemas almari mama tu, dia da tertidur lepak kepenatan. Tapi nak jadi cerita, bila sampai part mengemas almari saya tu, bateri kamera abes plak. Aiii..so hanya part kemaskini susunatur baju Saif je yang sempat dirakam.

Keadaan sebelum. Baju disusun secara bertindih. Nak cari baju kena korek-korek bawah tu..

Keluarkan semua baju

 Lipat semula baju sebab cara lipatan sebelum ni tak sesuai untuk susun baju secara menegak

 Siap lipat..Fuuhhh!! Lap peluh kat dahi..

 
 Susun kembali secara tegak begini..senang nak cari kan

 Owhhh..i really love this viewwww..


Drawer bawah pun dikemaskini semula. Wet tissue yang kat luar kotak tu adalah yang telah dibuka. Dalam kotak adalah stok barangan baru yang belum digunakan.

 Tak jemu mata memandang..aiihhhh..

 Baju jalan Saif digantung tapi tumpang almari mama la sebab almari Saif takde tempat gantung. Boleh la baju jalan Saif tak banyak mana.

17 comments:

  1. Well organised.. Cik hani pun susun baju suami macam tu.senang nk cari xpyh terhegeh nk selak cari baju bahagian bawah

    ReplyDelete
  2. nadt mana ko dpt tuan adudu tu..hahah comel gile bunyinya

    ReplyDelete
    Replies
    1. adudu tu kan watak dalam boboiboy yang kepala kotak kaler ijau tu..haha

      Delete
    2. kemas je bila dh buat overhaul...

      Delete
  3. wah bhagian ni ros faill.tau sumbat je dlm lemari..tggu la umah bru..wakakak :P

    ReplyDelete
  4. wowooooooooooooooooooooo...cantikknyeee lipatan tuuu..sukeeee!!!

    ReplyDelete
  5. adudu berkepala ungu la pulak..he3..menarik sangat cara susun atur baju tu..

    ReplyDelete
  6. gaaaaaaaaa......super duper LIKE!!

    ReplyDelete
  7. rara nk buat minggu ni.dh semak bilik.princess dh pandai punggah baju.

    ReplyDelete
  8. Memang tabik spring kt akk...(thumb up)

    ReplyDelete
  9. Cantik dan nampak sedap..nk copy resepi ye kak.tq.

    ReplyDelete

Love you to the moon and back!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...