Thursday, October 24, 2013

Dapur Ke Playroom


Bila playroom letaknya dekat dengan dapur, ini lah jadiknya. Pantang mama leka, cepat2 dia seludup barang2 kat dapur bawak masuk ke bilik. Tambah plak si anak asyik la dok fefeeling masterchef, bawang dan tepung pun jadi mainannya. Tak cukup2 ke mainan yg mama beli? Takpela..pasni boleh la mama rileks tak payah masak, Saif take over keja memasak ye..


10 comments:

  1. pandai dia... nak main masak2 gak kot

    ReplyDelete
  2. anak akak siap punggah peiuk belangan ke hall. huhuhu

    ReplyDelete
  3. hihhi comel saif......dia dian tgk mama ssh payah masak sorg2...so dia nk tlg la.....dia tolong senyap2 sb nk seperaiskn mama....bia mama terharu....hihihi

    ReplyDelete
  4. x pedih ke mata main bawang nak oitt

    ReplyDelete
  5. Biasa ar tu sis..fav depa tu klu munggah...hehe

    ReplyDelete
  6. Hahaha. Adakah perlu beli alat memasak? Haha

    ReplyDelete
  7. hihi..saif boleh geng ngan aqilah yeeee

    ReplyDelete
  8. hihikk..nanti mama cari bawang xjumpa laaa..haha..asyik hilang je bawang mama

    ReplyDelete
  9. saif nak buat cucur bawang kot...ada bakat jadi chef ni..hehe

    ReplyDelete

Love you to the moon and back!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...