Thursday, December 26, 2013

Borang Bantuan RM180 Untuk Taska

Sesiapa yang memenuhi terma dan syarat, silalah apply cepat-cepat sebelum 31 Disember ni. Setakat ni syarat utamanya penjawat awam dengan pendapatan isi rumah maksimum RM5000, umur anak tak lebih 4 tahun. Lain-lain syarat korang bacalah pekeliling tu ye.

http://docs.jpa.gov.my/docs/pp/2013/pp382013.pdf

Aku tak layak. Cissss!!

6 comments:

  1. salam..

    Hanya utk taska kat kementerian jer.... kita ni ofis kat kl tak dapatlah...huhuhu

    ReplyDelete
  2. ramai kat opis dkna mohon bantuan ni..

    ReplyDelete
  3. anak duduk dengan nenek...mcm mana nak dapat

    ReplyDelete
  4. hmm...utk taska yg bwh kementerian je kan sis

    ReplyDelete

Love you to the moon and back!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...