Wednesday, February 12, 2014

Desaturasi Merah Jambu



Finally! Yang kutunggu-tunggu akhirnya kunjung tiba! Lama aku mengidam nak dapatkan buku ni. Lepas cetakan kedua baru dapat. Cantik buku ni, aku rasa yang design cover buku ni memang sangat kreatif, memanggil-manggil aku nak mendapatkannya. Yang buat tambah cantik tu sebab ada sipi-sipi Ladynoe atas tu kot. Entah-entah Ladynoe sendiri design nya kan. Dia kan designer.

Aku memang minat baca blog Ladynoe. Tapi jadi silent reader je la. Aku suka gaya penulisan dia. Sempoi, adakalanya sinis tapi point yang dia nak sampaikan tu memang selalu buat aku fikir 'ehmm..betul jugak.' Baru ni bila dia tulis tentang kemelut hidup dia, aku pun ter'touching' sekali. Rasa cam nak pi jumpa dia, hug dia dan kata "Kamu kuat, Noe!" Ehm..ye la tu nak hug, dia tak kenal aku pun. Ngehehe..

Heh..dan sebab beli buku ni direct ngan dia, so adalah autografnye sekali. Ala-ala artis gitu. Suka!Suka!Suka! Dasar mama gedik kan.


Ok..dahh..nak sambung layan baca buku ni. Bye.


6 comments:

  1. tak pernah tahu pun tentang ladynoe tu.. nak g terjah la blog die. hehe..

    ReplyDelete
  2. cite pasal apa eh buku tu.. macam interested jer

    ReplyDelete
  3. waaa i 1st time ni tahu...adoyaiiii

    ReplyDelete
  4. i pon minat ladynoe dari sebelum kawen lagi..dari blog misi 5april dia tu...lepas tu sambung sampai blog sekrang ni...teringin gak nak baca buku die sebab penulisan die memang bagus n besh kan... nanti review yer.. :)

    ReplyDelete

Love you to the moon and back!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...