Friday, July 18, 2014

Set Kuih Raya The Morsel

Assalamualaikum dan haii..

Oleh kerana aku nebes sangat takut terberanak awal, so bab kuih raya semua aku memang beli awal-awal dengan niat nak melantak sepuas hati sebelum kena berpantang nanti. Pastu SIL aku wasap tanya nak beli set kuih raya tak. Cantik punya da pack siap dalam balang kaca n siap letak dalam bakul lagi..



Set ni namanya Morsel. Dalam set tu ada 8 balang (campur2 balang besar n kecik) yang mengandungi :

1) Samosa Raya
2) Muruku Raya
3) Kerepek Pisang
4) Kerepek Bawang
5) Samosa
6) Muruku
7) Chickpea
8) Sagon

Harga satu set ni RM100. Boleh COD area Putrajaya. Kawasan lain aku tak pasti plak. Set ni sesuai sangat la kalau nak buat sebagai hadiah ke, hantaran ke. Tapi aku beli untuk melantak sendiri je. Lagipun aku berkenan sangat dengan balang kaca n bakul tu. Balang tu kedap udara. Aku da terbayang da balang tu nanti aku nak recycle buat isi rempah ratus kat dapur. Huhuuu..

So kalau korang berminat nak beli, ble la tengok kat instagram diorang @themorsel atau sms/wasap nombor ni : 017-2121544


1 comment:

Love you to the moon and back!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...