Tuesday, November 3, 2015

Waffle Sedap Hingga Ke Syurga



Sejak kes miscarriage hari tu, kerap jugak la aku ke Hospital Putrajaya. Walaupun rasa hazab betul sebab kena menapak jauh dari tempat parking and then kena pulak menunggu berjam-jam untuk consultation yang cuma beberapa minit je. Semalam punyalah lama menunggu sampaikan habis satu buku aku baca dari page pertama sampai page 120. Hmmmhh.. seb baik bawak buku. Kalau tak, mesti dah keluar janggut kambing kat dagu aku, melangutttttt je..

Tapi ada satu tarikan yang menyebabkan aku rajin nak ke sana. Sebab adanya waffle yang super sedap!! Actually lama dah aku merasa waffle kat cafe sini rasanya sejak tahun lepas masa mengandungkan Safir. Aku ni bila mengandung memang macam2 kesnya so selalu la kena refer ke hospital. Tapi takpe, sebab adanya waffle yang sedap ni, kekadang tak sakit pun boleh jadi sesaja singgah semata-mata nak beli waffle ni.

Waffle ni dia punya rasa masih sama macam kali pertama aku makan dulu. Kekal tak berubah. Rasa gebu-gebu crunchy pastu flavornya pun maintain je rasa manis-manis masin. Oh ye, aku kekal memilih flavor yang sama - peanut butter + coklat. Sedap macam ke syurga. Hahaha..

Aku tak pasti la tukang buat waffle tu orang yang sama ke tak tapi waffle tu tetap maintain kesedapannya. Aku kalau da suka sesuatu tu, walau ribut badai datang melanda pun aku akan tetap suka. Diharap rasa waffle ini tak berubah. Kot la berubah rasa tak mencapai piawaian yang aku tetapkan, memang susah la aku nak datang beli balik. Pangkah terus.

Setakat ni masih kekal sedap. So kipidap!


1 comment:

  1. Klu g hospital no ku suka beli pau..pau dkt kedai runcit dkt laluan nk ke emergency tu...sedap

    ReplyDelete

Love you to the moon and back!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...