Thursday, December 31, 2015

OOTD

Tak pernah-pernah aku upload ootd kan. Hari ni buang tebiat sket. Hahaha..



I just love the color combination of my outfit today. Aku suka merah, n aku juga suka color pastel. Warna yg sinonim ngan kaum perempuan kan. Bila combine ngan skirt hitam, fefeeling elegant sangat. Hahaha.. bagi chance la sesekali nak syok sendiri.

Blouse ni lama dah beli kat Bella Ammara tapi baru ni nak pakai. Geram je aku sebab masa tu aku beli blouse ni harga rm79. Tetiba esoknya dia buat YES harga jadik rm59. Grrrr.. aku nak beli lagi color lain tapi bila nak buat payment kat website dia, hang plak. Berapa jam ntah pending je last2 cancel je.

Ok, nak citer tu je. Bye.

*update : aku baru tengok website, blouse ni turun harga lagi RM49 je. wahhh..sawan! nak beli!
posted from Bloggeroid

4 comments:

  1. cantik combination colournya..nampak smooth ajer kan

    ReplyDelete
  2. kami pun suka warna pastel dan merah.
    comel OOTD kamu...:)

    ReplyDelete
  3. Lawa blouse tu..akk ni takut nk beli baju atau blouse online sbb saiz takut xmatch..sbb ada saiz M akk blh pakai..ada yg xblh..huhu

    ReplyDelete

Love you to the moon and back!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...