Tuesday, May 24, 2016

Saif Turns 4 Today!

Happy Birthday Saif!!

Hari ni 24 Mei 2016 - genaplah usia 4 tahun. Alhamdulillah..

Macam biasa. Tak ada big party celebration. Cuma cadangnya malam ni nak makan kat luar je lah. And asalnya nak buat sambutan sket kat school Saif hari ni tapi sebab mama n papa busy sket so kita postpone lah buat hari Khamis nanti.

Untuk sambutan kat school nanti, mama plan nak DIY semuanya! Goodies dan kek semua nak DIY je. Jimat sket. Tengahari ni baru nak pergi beli barang-barang goodies.

Sticker untuk goodies mama design simple aje. Then print je. Printer color sendiri hokey! Tapi printer ni memang sengaja aku letak kat office supaya senang aku nak print apa2 yang perlukan color (personal), so guna printer ni lah. 

Design guna photoshop je

Ni la printer color laser aku. Cap Fujixerox. Sdn Bhd ye. Yang belah kiri tu barulah printer ofis tapi black&white je la.

 
Sticker yang da siap print dan potong. Lenguh tangan potong satu-satu ni. Aku bajet nak buat untuk 70++ budak kat tadika tu termasuk teacher.

Ok. Tu je nak cerita buat masa ni. Nanti kalau tak lupa, aku update rupa goodies n kek DIY aku tu ye. Huhuhu..


No comments:

Post a Comment

Love you to the moon and back!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...