Wednesday, September 12, 2018

Serbuk Cheese Segera Cheeza’s

Siapa aje yang tak suka cheese kan? Lagi-lagi si Saif, memang gila cheese. Kalau pergi KFC, cheezy wedges tu memang dia hadap satu box sorang. Siap ngendeng orang lain punya lagi. Tapi kalau hari-hari nak pi beli cheezy wedges kat KFC, memang tak mampoooo la mak.

Mujur la ada alternatif untuk gunakan serbuk cheese segera Cheeza's ni. Sonang baitu aiihhh tinggal tuang serbuk dan tambah air panas je, SIAP!! 



Senang sangat, anak pun boleh buat sendiri. Rasa pun sedap, terasa cheese nya tu. 

Senyum lebar la Saif lepas ni boleh la makan cheeza's hari-hari. Makan dengan kentang sedap, dengan ayam sedap..hari tu aku buat cicah roti lagi hahaha..punyalah sedap kan. Serius tak tipu.

Hanya 200gram CHEEZA’S CHEESE POWDER anda akan dpt hampir 750ML sos cheese..
BANYAKKKK TUUUU!!!

Nak Order?? Borong @ runcit
Cheeza's ada rangkaian stokis seluruh Malaysia / Brunei / Singapore. 

ATAU

No comments:

Post a Comment

Love you to the moon and back!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...